یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

نمايندگي پلكسي گلاس تهران

طراحي انواع طلق هاي صنعتي با متد روز توسط مهندسان حرفه اي شركت ايران طلق

نمايندگي پلكسي گلاس تهران

۱۳۲ بازديد

نمايندگي پلاكسي گلاس در تهران كجاست

نمايندگي پلكسي گلاس در تهران ارائه دهنده و  توزيع كننده  انواع ورق هاي پلكسي شامل ورق هاي مات ، شفاف ، ضد ضربه ، مقاوم در برابر سايش ، مقاوم در برابر يخ زدگي ، فلورسنت ، رنگي  ، ورق هاي دفع كننده اشعه ماوراء بنفش و ...  در اندازه ها ، ضخامت ها و رنگ هاي مختلف است.


پلكسي گلاس مزايا و ويژگي هاي آن

به لطف استحكام و دوام بالاي پلكسي گلاس ، پنجره هاي پلكسي گلاس جايگزين خوبي براي پنجره هاي شيشه اي  هستند. پلكسي گلاس يك جايگزين كم هزينه است و تقريباً همان ظاهر و احساسي را كه شيشه  دارد را  فراهم مي كند. مي توان از آن در هر پنجره اي در هر قسمتي از  خانه استفاده كرد و به راحتي قابل تعويض و طراحي به شكل هاي مختلفي است. پلكسي گلاس به واقع نوعي كامپوزيت پلاستيكي است  كه داراي ويژگي هاي مثبت زيادي است و مانند شيشه شفاف بوده و مي تواند نور را از خود عبور دهد. پلكسي گلاس معمولاً در آكواريوم ها يافت مي شود و در كلاه هاي ايمني  كه توسط پليس و آتش نشان ها مورد استفاده قرار مي گيرد، به عنوان طلق و محافظ عمل مي كند. وزن آن سبك بوده و از ضد آب و مقاوم در برابر شكنندگي مي باشد.

 

تميز كردن پلكسي گلاس

براي تميز كردن آن نبايد از پاك كننده هاي مخصوص شيشه اي و يا ساير مواد تميزكننده بر روي پلكسي گلاس استفاده كنيد. زيرا اين مواد شيميايي باعث خراش و لكه دار شدن ظاهر پلكسي گلاس مي شوند. به راحتي مي توانيد براي پاك كردن آن  با يك پارچه نرم يا حوله  به طوري كه پارچه را از بالا به سمت پايين مي كشيد پنجره هاي پلكسي خود را تميز كنيد.

خريد پلكسي گلاس

براي خريد پلكسي گلاس مي توانيد به نمايندگي پلكسي گلاس در تهران مراجعه نماييد. نمايندگي پلكسي گلاس در تهران آماده ارائه تمام خدمات مربوط به انواع و اقسام پلكسي است. شما مي توانيد در اين نمايندگي به هر اندازه و ضخامتي كه خواستيد پلكسي مورد نظر خودتان را سفارش دهيد تا با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته با دقت بالا آن را براي شما برش دهند. پلكسي مي تواند به هر شكلي باشد از حالت لوله اي گرفته تا يك سطح صاف و در رنگ ها مختلفي در نمايندگي پلاكسي گلاس در تهران به فروش مي رسد. پلكسي كه نام ديگر آن اكريليك است در عصر مدرن ، به طور كلي براي انواع مختلفي از كارها و طرح  ها استفاده مي شود و به طور معمول از شفافيت طبيعي آن و مقاومت در برابر ضربه مي توان در طرح ها و مكان هاي مختلفي بهره برد. . كاربردهاي رايج شامل لنزهاي چشمي ، ناخن هاي اكريليك ، رنگ ، موانع امنيتي ، دستگاه هاي پزشكي ، صفحه نمايش LCD و مبلمان است. به دليل وضوح آن ، اغلب به جاي شيشه پنجره ها  و همچنين در اكواريوم سازي و استخرهاي شيشه اي و حتي شيشه كابين هواپيما نيز از پلكسي مي باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.