چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1398

طراحي انواع طلق هاي صنعتي با متد روز توسط مهندسان حرفه اي شركت ايران طلق

قيمت ورق مولتي استايل طلايي

۱۲۵ بازديد

قيمت ورق مولتي استايل طلايي چند است؟

ورق هاي مولتي استايل در واقع يك نوع از ورق هاي پلاستيكي موسوم به پلكسي مي باشند كه كاربردهاي متفاوتي دارند. اين نوع ورق ها در لايه هاي طرح دار روكش شده و دولايه موجود هستند. در اين بين پركاربرد ترين ورق مولتي استايل نوع طلايي آن است. قيمت ورق مولتي استايل طلايي به نسبت ديگر ورق ها گران تر است . البته همان طوركه بيان كرديم اين نوع از ورق ها از نظر تنوع رنگي بي نظير و زيبا هستند.  محبوب ترين نوع اين ورق ها در كشور ما ورق هايي با زمينه مشكي و رويه فلزي هستند. رنگ طلايي و نقره اي مولتي استايل ها از پركاربرد ترين نوع  مولتي استايل ها به شمار مي روند.

قيمت ورق مولتي استايل طلايي با توجه به كاربرد آن

همان طور كه گفتيم ورق هاي مولتي استايل نقره اي و طلايي از جمله پر كاربردترين و رق هاي مولتي استايل مي‌باشند.

نمايندگي پلكسي گلاس تهران

۱۳۲ بازديد

نمايندگي پلاكسي گلاس در تهران كجاست

نمايندگي پلكسي گلاس در تهران ارائه دهنده و  توزيع كننده  انواع ورق هاي پلكسي شامل ورق هاي مات ، شفاف ، ضد ضربه ، مقاوم در برابر سايش ، مقاوم در برابر يخ زدگي ، فلورسنت ، رنگي  ، ورق هاي دفع كننده اشعه ماوراء بنفش و ...  در اندازه ها ، ضخامت ها و رنگ هاي مختلف است.


پلكسي گلاس مزايا و ويژگي هاي آن

به لطف استحكام و دوام بالاي پلكسي گلاس ، پنجره هاي پلكسي گلاس جايگزين خوبي براي پنجره هاي شيشه اي  هستند. پلكسي گلاس يك جايگزين كم هزينه است و تقريباً همان ظاهر و احساسي را كه شيشه  دارد را  فراهم مي كند. مي توان از آن در هر پنجره اي در هر قسمتي از  خانه استفاده كرد و به راحتي قابل تعويض و طراحي به شكل هاي مختلفي است. پلكسي گلاس به واقع نوعي كامپوزيت پلاستيكي است  كه داراي ويژگي هاي مثبت زيادي است و مانند شيشه شفاف بوده و مي تواند نور را از خود عبور دهد. پلكسي گلاس معمولاً در آكواريوم ها يافت مي شود و در كلاه هاي ايمني  كه توسط پليس و آتش نشان ها مورد استفاده قرار مي گيرد، به عنوان طلق و محافظ عمل مي كند. وزن آن سبك بوده و از ضد آب و مقاوم در برابر شكنندگي مي باشد.

 

قيمت پلكسي مات

۱۲۸ بازديد

قيمت پلكسي مات چقدر است؟

در اين مطلب قصد داريم به بررسي پلكسي مات و عوامل مؤثر بر قيمت پلكسي مات بپردازيم. همان طور كه مي دانيد يكي از بهترين موادي كه مي‌تواند به جاي شيشه استفاده شود پلكسي گلاس است. پلكسي گلاس مات نيز نوعي از پلكسي گلاس ها است ولي به برعكس آنها شفاف نيست. اين نوع از پلكسي هم مانند ديگر انواع پلكسي گلاس ها طرفداران خاص خود را دارد و در صنايع مختلف به كار برده مي‌شود. پلكسي گلاس مات قابليت انعطاف پذيري بالايي دارد و در برابر ضربه مي‌تواند مقاومت خوبي داشته باشد و به هيچ وجه شكسته يا خرد نمي‌شود. از مهم‌ترين كاربردهايي كه پلكسي گلاس مات دارد مي‌توان به كاربرد محصولات ساخته شده با آن در سينما و ديگر مكان‌ها اشاره كردن قيمت پلكسي گلاس مات با توجه به مات بودن و خاصيتي كه دارد نسبت به انواع ديگر متفاوت است. مات بودن اين ماده پلاستيكي خودش از برتري‌ها و ويژگي‌هاي خاص آن به حساب مي‌آيد. از ديگر عوامل مؤثر بر قيمت پلكسي مات بايد به ابعاد و صخامت آن اشاره كرد. هرچه ضخامت يا ابعاد پلكسي گلاس مات بيشتر شود در نتيجه قيمت آن نيز افزايش خواهد يافت. يكي از انواع پلكسي گلاس هاي مات كه در بازار طرفداران خاصي دارد و اغلب هم بيشتر از بقيه موارد مشابه به فروش مي‌رسد پلكسي مات مشكي است.

ويژگي‌هاي مؤثر بر قيمت پلكسي مات

از آنجايي كه پلكسي مات در انواع و اندازه‌ها و ابعاد و ضخامت و رنگ‌هاي مختلفي عرضه مي‌شود بايد گفت كه اين عوامل بر قيمت پلكسي مات تأثير گذار هستند. هرچقدر ضخامت اين محصول افزايش يابد در نتيجه قيمت آن نيز بيشتر خواهد بود. شما مي‌توانيد براي اطلاع از قيمت پلكسي مات به سايت ما مراجعه كنيد.

ورق آينه اي - قيمت ورق آينه اي

۱۸۸ بازديد

ورق آينه اي پلكسي چيست؟

ورق آينه اي در واقع نوعي از ورق هاي پلكسي و يا آكريليك به شمار مي‌آيد  كه در طيف رنگي گوناگوني از جمله طلايي، نقره‌اي، مسي، سبز و بنفش وجود دارد از اين ورق ها براي كارهاي لوكس و دكوراتيو استفاده مي‌كنند .  

ورق  آينه اي داراي دو سطح مي باشد. يك سطح صاف و يك سطح رنگي كه سطح رنگي با جلوه‌اي درخشان،  يك پوشش نقره‌اي فلزي را به وجود مي‌آورد ؛ نوع ديگري پلكسي گلاس وجود دارد كه درست شبيه آينه، به پشت آن جيوه آغشته شده است و وقتي اين دو با هم تركيب مي شوند يك ورق بوجود مي آيد كه اين نوع از ورق ها را ورق آينه اي مي گويند و  با هر برشي كه دلخواه مشتري باشد به بازار عرضه و ارائه مي شود.  

 

 از جمله مواردي كه به جاي آينه هاي شيشه اي مي توان مورد استفاده قرار داد مي توان به  ورق هاي آكريليك رنگي و ورق هاي پلكسي اكريليك شفاف و همچنين ورق هاي آكريليك آينه اي نام برد.

 

  مواردي كه ذكر شد از جمله با دوام ترين و به صرفه ترين و رق هايي است كه مي تواند جايگزين مناسبي براي آينه هاي شيشه اي شود.  هزينه‌اي كه براي يك ورق آكريليك مصرف مي‌شود در مقايسه با شيشه مبلغ بسيار كم است و از هر نظر به نوعي در هزينه مصرفي تان صرفه‌جويي خواهد شد، چرا كه از مزيت ورق هاي آكريليك اين است كه به راحتي خرد و شكسته نمي شوند.  از طرفي يك ورق پلكسي گلاس رنگي از نظر وزن ، نصف يك شيشه وزن دارد و تا حد امكان چيزي نزديك به ۱۰ برابر از شيشه محكم تر و قوي تر مي باشد. اين ويژگي سبب مي شود تا اگر صفحه نمايش يا پروژه ساخت و ساز، پس از مدتي فرسوده شد نيازي نباشد مجدداً تعويض يا تعمير گردد. اگر بخواهيم ورق هاي آيينه اي اكريليك روشن را با ورق هاي آيينه اي اكريليك رنگي مقايسه كنيم، بايد بگوييم كه اين دو ورقه از نظر ويژگي هاي فيزيكي مشابه هستند اما در رنگ ها باهم تفاوت دارند. پيشنهاد مي كنيم براي محصولات پلاستيكي با رنگ روشن تر از ورق هاي آينه اي پلي‌كربنات موجود در فروشگاه پلكسي روژان استفاده نماييد.  

https://pelaxi1397.ir/