یکشنبه ۲۹ مرداد ۰۲

قيمت ورق مولتي استايل طلايي

طراحي انواع طلق هاي صنعتي با متد روز توسط مهندسان حرفه اي شركت ايران طلق

قيمت ورق مولتي استايل طلايي

۱۲۴ بازديد

قيمت ورق مولتي استايل طلايي چند است؟

ورق هاي مولتي استايل در واقع يك نوع از ورق هاي پلاستيكي موسوم به پلكسي مي باشند كه كاربردهاي متفاوتي دارند. اين نوع ورق ها در لايه هاي طرح دار روكش شده و دولايه موجود هستند. در اين بين پركاربرد ترين ورق مولتي استايل نوع طلايي آن است. قيمت ورق مولتي استايل طلايي به نسبت ديگر ورق ها گران تر است . البته همان طوركه بيان كرديم اين نوع از ورق ها از نظر تنوع رنگي بي نظير و زيبا هستند.  محبوب ترين نوع اين ورق ها در كشور ما ورق هايي با زمينه مشكي و رويه فلزي هستند. رنگ طلايي و نقره اي مولتي استايل ها از پركاربرد ترين نوع  مولتي استايل ها به شمار مي روند.

قيمت ورق مولتي استايل طلايي با توجه به كاربرد آن

همان طور كه گفتيم ورق هاي مولتي استايل نقره اي و طلايي از جمله پر كاربردترين و رق هاي مولتي استايل مي‌باشند.

برخي  از كاربردهاي آن به شرح زير است:

  • از آنها مي تواند براي ساخت انواع باكس هاي گيفت و تزئينيگل استفاده كرده

  • در ساخت پلاك ها و تابلو ها نيز كاربرد دارند

  • در دكوراسيون داخلي به عنوان روكش تزييني مي توانند به كار برده شوند

بنابراين با توجه به كاربردهاي متفاوتي كه مولتي استايل دارد قيمت ورق مولتي استايل طلايي و نقره اي مي تواند بسته به پلكسي گلاس متغير باشد. در ادامه به شرح هر كدام از اين كاربرد ها مي پردازيم.

  • استفاده از مولتي استايل و پلكسي در ساخت پلاك و تابلو:

يكي از  گسترده ترين كاربردهاي ورق مولتي استايل نقره اي و طلايي براي ساختن انواع تابلو ها و پلاك ها است. به جرات مي توان گفت كه يكي از  انتخاب هاي اصلي در اين نوع طراحي ها به حساب مي آيد. شايد براي شما سوال پيش آمده باشد كه وقتي عملياتي حكاكي بر روي ورقه هاي مولتي استايل طلايي و نقره اي و صورت بگيرد زمينه آن معمول است يا ميشود علتش چيست. علتش اين است كه مغزي ورق به رنگ سياه مي باشد به همين دليل پس زمينه  قسمت حكاكي شده سياه خواهد شد.

 
  • استفاده از مولتي استايل در طراحي داخلي

قيمت ورق  مولتي استايل طلايي و پلكسي اكريليك تحت تاثير نوع كاربردي كه دارد نيز است. براي مثال در كارهاي طراحي دكوراسيون داخلي وكارهاي تزئيني استفاده از اين نوع از ورق هاي مولتي استايل نسبت به انواع ديگر مرسوم تر بوده و به دليلي اين كه از نظر ظاهري نيز به گونه اي است كه با اشيا و اجسام پيرامون خود مي تواند يك تناسب مطلوب و مناسبي را ايجاد كند روز به روز به محبوبيت آن افزوده مي شود. اين نوع ورق ها همچنين از نظر انعطاف پذيري بسيار عالي هستند و در رنگ هاي مختلفي نيز وجود دارند.

  • استفاده از آن در طراحي جعبه ها و باكس هاي هديه

استفاده از ورق مولتي استايل براي طراحي جعبه و باكس هاي هديه را مي توان به عنوان يك كار خلاقانه از پلكسي روژان دانست. به دليل ويژگي انعطاف پذيري بالاي آن مي توان آن را به هر شكل و شمايلي كه مي خواهيم تا كرده و حالت دهيم. جعبه هاي گل و هداياي ساخته شده با اين نوع ورق ها بسيار زيبا و جذاب هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.